Pojawił się problem. Korzystasz z Recorder w DevTools. Wyniki są eksportowane (custom scripts!) i przekazywane zespołowi zewnętrznemu. Zespół wrócił z informacją, że otwierając DevToolsy w Chrome i od razu otwierając Recorder (zakładki: Recorder – Console – Network – i tak dalej), nie widzą opcji eksportu (custom scripts, nie default). Mocno utrudnia to pracę.

Projekt jest specyficzny i wymaga kompatybilności dla starszych wersji przeglądarek oraz systemów. Wspierane systemy: Windows 10, Windows 11. Wspierane przeglądarki: Firefox, Edge oraz Chrome. Ten ostatni w wersji od 101 wzwyż. Zespół obecnie pracuje na wersji 105 i nie może jej zaktualizować. Jak można rozwiązać problem i przywrócić ustawienia eksportu, bez aktualizacji przeglądarki? Zespół korzysta z dodatkowych rozszerzeń umożliwiających eksport, ale w nich nie ma żadnego defektu. U innego zespołu to działa – dokładnie na tej samej konfiguracji (wersja przeglądarki oraz systemu operacyjnego).

Nie udało się uzyskać żadnych dodatkowych informacji.

Czy jesteś w stanie samodzielnie znaleźć odpowiedź w dokumentacji?


Zadanie nie jest weryfikowane, jego celem jest podanie Ci wyzwania, które usprawni Twoją umiejętność przeszukiwania dokumentacji. Odpowiedź znajduje się w oficjalnej dokumentacji Chrome DevTools.

Odpowiedzi