Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU
INTERNETOWEGO ALTEDU.PL

INFORMACJE OGÓLNE, DEFINICJE

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego
www.altedu.pl pod firmą Adam Gola ul. Siemianowicka 77/6, 41-902 Bytom
NIP: 6263044021, e-mail: kontakt@adamgola.pl oraz korzystania z dostępnych w nim
produktów.

Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:

  • Klient/Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
    prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Produktów w Sklepie;
  • Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
    której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
    zawodową;
  • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca dokonujący zamówienia
    Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie
    mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o
    prawach konsumenta oraz 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks
    cywilny;
  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
    osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we
    własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  • Produkt cyfrowy – dostępne w Sklepie produkty elektroniczne (treści cyfrowe), m.in.
    dostęp do kursów online, ebooki;
  • Produkt fizyczny – dostępne do kupienia w Sklepie produkty fizyczne, m.in. monety
    pamiątkowe;
  • Konsultacja branżowa – konsultacja prowadzona z Klientem online lub telefonicznie;
  • Platforma – platforma, na której znajdują się zakupione Produkty;
  • Konto – konto Klienta/Użytkownika założone na Platformie, umożliwiające dostęp do
    zakupionych produktów i kursów;
  • Regulamin – niniejszy regulamin;
  • Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://altedu.pl (treści
    cyfrowe, kursy, szkolenia), za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia na zakup Produktów oraz z wykorzystaniem którego otrzymuje dostęp do Produktów;
  • Umowa – umowa o dostarczenie Produktu zawarta na odległość pomiędzy
    Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu;
  • Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć
    Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży;
  • Sprzedawca – Adam Gola ul. Siemianowicka 77/6, 41-902 Bytom NIP: 6263044021
    prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Sklepu;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy,
    stanowiące ofertę zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość
    Produktu.
  • Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
    włącznie.
  • Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie
    sposobów płatności internetowych.

KORZYSTANIE ZE SKLEPU, SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Zamówienia na Produkty przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez
    złożenie Zamówienia z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu.
  • Cena za Produkt wraz z wszystkimi podatkami (w tym VAT) podana jest przy każdym
    z nich. W przypadku Produktów fizycznych należy doliczyć do zamówienia także
    koszty wysyłki, które pokrywa Klient.
  • Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie
    formularza Zamówienia.
  • W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Sklepu należy dokonać wyboru
    Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych
    Klientowi komunikatów i informacji zawartych na stronie internetowej Sklepu.
  • Zakup e-booków i monet możliwy jest poprzez wejście na stronę i dodanie wybranego
    produktu do koszyka. Następnie możesz kontynuować zakupy lub
    przejść do kasy – wpisz kod rabatowy (jeśli posiadasz) w wyznaczonym miejscu i kliknij
    ‘użyj’. Następnie wybierz sposób płatności i sposób dostawy. W przypadku produktów
    elektronicznych w celu otrzymania zamówienia należy podać: adres e-mail, imię oraz
    nazwisko. W przypadku zakupu produktów fizycznych należy podać: adres e-mail, imię,
    nazwisko, numer telefonu, adres dostawy oraz opcjonalnie w przypadku zakupu na firmę jej
    nazwę, a w przypadku wyboru wysyłki paczkomatem – jego numer.
    W obu przypadkach w celu dokończenia zakupów należy zaznaczyć obowiązkowe
    checkboxy, w sytuacji wyboru faktury – podać wszystkie wymagane dane do jej wystawienia,
    a następnie należy kliknąć ‘zamawiam i płacę’. Na ekranie pojawią się informacje dotyczące
    zamówienia i nastąpi możliwość jego opłacenia. Natomiast na podany w zamówieniu adres e-
    mail, zostaną dodatkowo wysłane szczegóły zamówienia oraz informacja o jego opłaceniu. W
    przypadku zakupu produktów elektronicznych pobranie ich będzie możliwe z linku
    otrzymanego w mailu 5 razy przez 1 rok licząc od daty zakupu, natomiast przy zakupie
    produktów fizycznych klient otrzyma w ciągu 3 dni roboczych maila z informacją o wysyłce
    zamówienia.
  • Zakup szkoleń i kursów
    Aby zakupić szkolenie lub kurs należy wejść na stronę www.altedu.pl/szkolenia i wybrać
    interesujący produkt. Następnie należy kliknąć ‘kliknij tu, aby przejść do koszyka i zamówić
    materiał’. Pojawi się formularz zamówienia, w którym należy podać następujące dane: imię,
    nazwisko, adres e-mail oraz opcjonalnie numer telefonu. Poniżej należy podać wymagane
    dane do wystawienia rachunku/faktury. W przypadku posiadania kodu rabatowego należy
    wpisać go w wyznaczonym miejscu i kliknąć ‘aktywuj’. Aby móc zrealizować zamówienie
    należy zaznaczyć obowiązkowe checkboxy i kliknąć ‘kupuję’. Następnie klient zostanie
    przekierowany do płatności za zamówienie, gdzie należy wybrać preferowaną formę z
    dostępnych. Po opłaceniu zamówienia, klient dostanie na podanego maila dane dostępu do
    platformy, na której znajdują się jego zakupy.
  • Darmowy zakup e-booka za zapis do newslettera
    Klient ma możliwość darmowego otrzymania konkretnego materiału w zamian za zapis do
    newslettera. Pobierając za darmo e-booka zapisujesz się na nieodpłatny newsletter z wartościowymi
    tematami branżowymi, wsparciem, pomocą i ciekawymi artykułami, z którego zawsze
    możesz zrezygnować. Ale czy warto? 🙂
    Jeśli nie chcesz zapisywać się do newslettera, możesz kupić e-booka w regularnej cenie,
    pisząc do mnie na adres kontakt@adamgola.pl
  • Dokonując zakupów Produktów cyfrowych lub fizycznych w Sklepie, Klient
    akceptuje Politykę Prywatności oraz Regulamin Sklepu, a w przypadku Produktów
    Cyfrowych, wyraża także zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem
    terminu odstąpienia od umowy.
  • Przy zamówieniu produktów fizycznych, Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy
    bez podania przyczyny. Produkty Klient odsyła na swój koszt.
  • W toku procesu Zamówienia zostaje Klientowi utworzone konto, z którego będzie
    miał dostęp do zakupionych Produktów. Szczegóły, tj. login i unikatowe hasło zostają
    wysłane do Klienta na podany w formularzu adres e-mail bezpośrednio po dokonaniu
    zakupu. Posiadanie konta jest niezbędne do późniejszego korzystania z Produktów
    dostępnych bezpośrednio w Sklepie.
  • Dane obowiązkowe, bez których podania, zakupy w Sklepie nie będą możliwe, zostały
    oznaczone gwiazdką.
  • Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze
    Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
  • Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez
    Sprzedawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail,
    potwierdzającą dokonanie zakupu.
  • Realizacja Umowy rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na rachunku
    bankowym Sprzedawcy bądź przez innego operatora płatności.
  • W przypadku źle wypełnionego lub niekompletnego Formularza lub braku wpłaty za
    Produkt w ciągu 3 dni, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  • Rejestracja Klienta w Platformie umożliwia zapamiętanie w bazie danych Sklepu
    danych osobowych Klienta oraz historii jego Zamówień, a także umożliwia dostęp do
    Produktów elektronicznych.
  • Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz
    ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.
  • W wypadku Klientów będących Konsumentami, Sprzedawca może wypowiedzieć
    umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go
    prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów,
    w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego
    Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta
    w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i
    niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób
    uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi
    Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje
    Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe,
    niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć
    zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania
    dostępów do jego zasobów.
  • Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich
    zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  • W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub
    skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
  • Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić
    Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.

PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW CYFROWYCH LUB USŁUG
CYFROWYCH

  • W sklepie Sprzedawca prowadzi także przedsprzedaż wybranych Usług
    Cyfrowych lub Treści cyfrowych. Informacja o przedsprzedaży zawarta
    jest w sklepie przy danym Produkcie cyfrowym lub Usłudze cyfrowej.
  • Przedsprzedaż oznacza, że możliwe jest złożenie Zamówienia na Produkt
    Cyfrowy lub Usługę cyfrową przed premierą, często w niższej cenie
    oraz/lub z innymi benefitami opisanymi w Sklepie przy danym Produkcie
    cyfrowym lub Usłudze Cyfrowej.
  • Przedsprzedażą objęte są nowe Produkty Cyfrowe lub nowe Treści
    cyfrowe, które dopiero pojawią się w sklepie.
  • Data dostępności danego Produktu Cyfrowego lub Treści Cyfrowej, która
    sprzedawana jest w przedsprzedaży, znajduje się w ich opisie.
  • Przedsprzedaż może łączyć się z innymi promocjami, jeżeli zostało to
    uwzględnione. Wiążąca jest zawsze aktualna oferta.
  • Proces składania zamówień na Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe
    znajdujące się w przedsprzedaży, wygląda tak samo jak w przypadku
    Produktów cyfrowych i Usług Cyfrowych dostępnych w regularnej
    sprzedaży.

CENY, PŁATNOŚCI I DOSTAWA

  • Wszystkie ceny Produktów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
    Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
    Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów
    znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do Sklepu,
    przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, stosowania
    unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Sklepem. Uprawnienie powyższe
    nie ma wpływu na ceny Produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w
    życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych. Cena podana przy każdym Produkcie jest
    wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
  • Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona może być ograniczona
    liczba Produktów. Realizacja Zamówień następuje według kolejności wpływania
    potwierdzonych zamówień na te Produkty.
  • Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta na fakturę VAT, dowód zakupu
    przesyłany jest drogą elektroniczną. Na życzenie Klienta, Sprzedawca może wystawić
    Klientowi Rachunek.
  • Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty w następujący sposób:
  • kartą płatniczą, BLIKiem, przelewem lub na raty poprzez elektroniczny system
    płatności,
  • Płatności są obsługiwane przez PayU z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej
    182, kod pocztowy: 60-166 Poznań KRS: 0000274399.
  • Zamówienia na Produkty realizowane są po otrzymaniu płatności poprzez:
  • dostęp do szkoleń na Platformie szkoleniowej,
  • wysyłkę produktów elektronicznych na podany adres e-mail w ciągu 30 minut od
    otrzymania płatności,
  • wysyłkę produktów fizycznych za pomocą firmy kurierskiej DPD lub InPost do
    paczkomatu w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania płatności.
  • W przypadku konsultacji realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie
    uzgodnionym przez strony.
  • Dostawa Produktów cyfrowych/elektronicznych jest darmowa, natomiast w przypadku
    produktów fizycznych koszt wysyłki podany będzie w podsumowaniu zamówienia.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Klient będący Konsumentem może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy z
    produktu lub usługi kupionych w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
    daty jego otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
    o odstąpieniu na adres siedziby Sklepu lub na adres e-mail podany w Regulaminie
    przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w
    załączniku do niniejszego regulaminu.
  • Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
    w sytuacji, kiedy przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
    konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
    (szczególnie dotyczy to produktów elektronicznych).
  • Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt wyraża
    zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od
    Umowy sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od
    umowy.
  • Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta. Wszelkie
    zwroty należności będą regulowane przez Sprzedawcę nie później niż w terminie 14
    dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pomocą takiego samego
    sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób
    zwrotu. Zwrot należności nie jest związany z dodatkowymi kosztami.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
    korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
    cech i funkcjonowania rzeczy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi przepada zniżka na produkt
    “Konsultacja branżowa”. Jeżeli Klient zrezygnował z umowy po wykorzystaniu
    zniżki, zostanie obciążony różnicą kosztów obowiązujących w dniu podpisania
    umowy (opłacenia zamówienia).
  • Powyższy punkt dotyczy również innych ofert specjalnych oraz zniżek, jeżeli takie
    pojawiły się w ofercie.
  • W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez
    Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do
    Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia,
    na co Klient wyraża zgodę.

REKLAMACJE

  • Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Produktu wolnego od wad.
  • Jeżeli otrzymany Produkt jest w jakikolwiek sposób wadliwy, Klient może skorzystać
    z tytułu rękojmi za wady wobec Sprzedawcy na warunkach określonych w Kodeksie
    Cywilnym.
  • W przypadku ujawnienia się wady Produktu, Klientowi przysługuje prawo do złożenia
    reklamacji. Uprawnienie przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia Produktu.
  • W celu skorzystania z rękojmi należy złożyć reklamację określającą charakter wady
    oraz zawierającą określone żądanie.
  • Przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się w załączniku niniejszego
    Regulaminu.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej Reklamacji Klienta w terminie do 14 dni,
    licząc od dnia otrzymania od Klienta reklamowanego produktu wraz z pismem
    reklamacyjnym.
  • O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany w taki sam sposób, w jaki
    przesłał reklamację.
  • W przypadku uznania reklamacji, wada Produktu zostanie usunięta lub Klient otrzyma
    nowy Produkt. Jeżeli nie będzie to możliwe, Sprzedawca zwróci równowartość ceny
    Produktu lub obniży cenę.
  • W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi
    Sprzedawca, w szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i
    ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.
  • W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług
    świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie
    elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu
    powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na
    identyfikację problemu. Może w tym celu skorzystać z formularza załączonego do
    niniejszego regulaminu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14
    dni rozpatruje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  • Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji
    zgodnie z polityką prywatności.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 §
1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady
fizyczne i prawne.
W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę
o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze
skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi
stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji
Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem niebędącym
Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą
elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych
roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie
wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w
całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo
zawarcia umowy sprzedaży.
Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona do
wysokości zapłaconej ceny Produktu i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego
wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści
w stosunku do Przedsiębiorcy.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH
KONSUMENTA

Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w
Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie
posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach
konsumenta.
Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć
postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:

  • usług świadczonych drogą elektroniczną,
  • odstąpienia od umowy przez Konsumenta,
  • reklamacji i rękojmi,
    w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564,
    art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się
    postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców.
    Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu
    zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych
    paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a
    w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art.
    38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.
    Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym
    do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa
    sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale
    nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
    przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia
    warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki
    do niniejszego Regulaminu.

WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNOŚĆ

  • Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na
    umożliwieniu zawarcia umowy o dostarczenie Produktów elektronicznych oraz
    fizycznych oraz korzystania z Produktów.
  • Do zawarcia Umowy oraz do korzystania z Produktów konieczne jest posiadanie
    konta w Serwisie.
  • Świadczenie usługi dostępu do funkcjonalności Sklepu następuje nieodpłatnie.
    Nabycie Produktów dostępnych w Sklepie następuje odpłatnie.
  • Do złożenia zamówienia i skorzystania z funkcjonalności Sklepu, a także do
    skorzystania z Produktów elektronicznych, konieczne jest:
  • posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (do dokonywania zakupów w
    Sklepie),
  • przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje z włączoną obsługą
    języka JavaScript,
  • włączona obsługa cookies w przeglądarce,
  • dostęp do Internetu,
  • zainstalowanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
  • możliwość odtwarzania materiałów wideo (do korzystania z niektórych Produktów
    elektronicznych).
  • Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego
    funkcjonowania Sklepu.
  • Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania Sklepu, wysyłając
    wiadomość email pod adres kontakt@adamgola.pl lub listownie na adres Sprzedawcy.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 14 dni od jej otrzymania na
    adres wskazany w reklamacji.

DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  • Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików
    cookies opisane są w Polityce prywatności.

PRAWA AUTORSKIE

  • Sprzedawca wskazuje, że wszelkie Produkty dostępne w Sklepie chronione są prawem
    autorskim.
  • Zabronione jest kopiowanie Produktów i utrwalanie ich w jakiejkolwiek innej formie,
    dalsze rozpowszechnianie oraz publiczne udostępnianie treści dostępnych w Sklepie, z
    wyłączeniem dokonywania powyższego w ramach dozwolonego prawem tzw. prawa
    cytatu.
  • Wszelkie dalsze rozpowszechnianie treści Produktów bez zgody ich twórcy stanowi
    naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zdobytej wiedzy
    dostępnej w Produktach oraz nie udziela on jakichkolwiek gwarancji co do skutku
    ekonomicznego wykorzystania przez Klienta informacji uzyskanych w toku
    skorzystania z nich.
  • Materiały użyte do prezentacji produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne są częścią Sklepu,
    stanowią własność Sprzedawcy i chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich
    używania w celach handlowych lub prezentacji w jakichkolwiek mediach bez zgody
    Sprzedawcy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są
w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.

Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem,
który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, przy
czym Sprzedawca dopuszcza drogę postępowania mediacyjnego. Konsument
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu
między Klientem będącym konsumentem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.

Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego
rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się
niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy
konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.

Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem,
który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na
siedzibę Sklepu.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 02.09.2021 roku.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany
Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep. Zamówienia
złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane
na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W
PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]



Reklamacja Produktu
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w
dniu……………………………………………….
Produkt ………………………………………………………
………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.
Wada polega na
…………………………………………………………………………………..[opis wady].
Wada została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z uwagi na powyższe, żądam:
wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1 kc)
nieodpłatnej naprawy towaru (art. 561 § 1 kc)
obniżenia ceny towaru o kwotę ………………….. zł, słownie:
…………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
…………………………………………………………………………………………………
………………………
Posiadacz rachunku bankowego:
………………………………..………………………………….
Data: ________ Podpis Konsumenta: ______
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W
PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: ……………………………
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….



Reklamacja Produktu zakupionego przez przedsiębiorcę na prawach konsumenta
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w
dniu………………………………………………. Produkt
………………………………………………………
………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.
Wada polega na
………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
……………..[opis wady].
Wada została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z uwagi na powyższe, żądam:
wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1 kc)
nieodpłatnej naprawy towaru (art. 561 § 1 kc)
obniżenia ceny towaru o kwotę ………………….. zł, słownie:
…………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
………………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku bankowego:
………………………………..………………………………….
Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży
są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie
posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach
konsumenta.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się
w CEIDG:
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
Data: ________ Podpis: ______
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W
PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….



Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………………………………………….
nr …………………………………….. zawartej dnia …………………………………………
dotyczącej następujących rzeczy
…………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie
………………………………………………………złotych) poprzez:
przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..….
[wypełnić jeśli dotyczy]
na rachunek bankowy o numerze:
…………………………………………………………………………………………
[wypełnić jeśli dotyczy],
Data: _________ Podpis Konsumenta: _
ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W
PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….



Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku przedsiębiorcy
na prawach konsumenta
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………………………………………….
nr …………………………………….. zawartej dnia …………………………………………
dotyczącej następujących rzeczy :
……………………………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie
………………………………………………………złotych) poprzez:
przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..….
[wypełnić jeśli dotyczy]
na rachunek bankowy o numerze:
…………………………………………………………………………………………
[wypełnić jeśli dotyczy],
Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży
są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie
posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach
konsumenta.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się
w CEIDG:
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis:
……………………………………………………………………
Data: _________ Podpis: __